În scopul facilitării procesului de înregistrare și asigurării veridicității datelor vă rugăm să completați Formularul de înregistrare (Google Forms) cu informațiile necesare și să încărcați documentele respective (necesare înregistrării/reînregistrării unei FE). În acest context este IMPORTANT să creați pentru FE o adresă electronică pe Gmail.
Procesul de înregistrare/reînregistrare a FE în Registrul firmelor de exercițiu din Republica Moldova include următoarele etape:
- Perfectați toate documentele necesare potrivit listei de mai jos și salvați fișierele în formatul *.pdf
- Completați Formularul de înregistrare, inclusiv încărcați documentele de înregistrare la pozițiile respective
NOTĂ: responsabilitatea privind corectitudinea informațiilor introduse vă aparține.
Documentele necesare pentru înregistrarea (reînregistrarea) unei FE:
A. cu statut de Societate cu Răspundere Limitată
- Cererea de înregistrare/înregistrare a reluării activității;
- Cerere de înregistrare a modificării datelor persoanei juridice;
- Contractul de constituire;
- Copia buletinelor de identitate ale fondatorilor;
- Dovada depunerii capitalului social (scrisoare/cerere de deschidere a contului și depunere a capitalului) la banca locală în contul CFEM – BANCA VIRTUALĂ;
- Contractul de locaţiune*;
- Statutul Firmei de Exerciţiu.
* NOTĂ: Anexa nr.9 necesară pentru calculul chiriei o vedeți aici
B. cu statut de Gospodărie Ţărănească:
- Cererea de înregistrare;
- Declarația de fondare a gospodăriei țărănești;
- Copia buletinelor de identitate ale fondatorilor;
- Dovada depunerii capitalului social (scrisoare) la banca locală în contul CFEM – BANCA VIRTUALĂ;
- Contract de arendă a terenului (încheiat cu primăria);
- Actul de constituire a gospodăriei țărănești.